مد و فشن

چجورى لباس هايمان را ست كنيم؟

پيشگفتار

هركدام از ما هنگامى كه براى هر كارى به بيرون از منزل ميرويم يكي از مهم ترين و اصلي ترين دغدغه هايمان ست كردن لباس هايى كهبر تن ميكنيم با رنگ هاى گوناگون ميباشد.

ست پذيري رنگ هاى گوناگون يكى از مهم ترين دانستنيهايى است كه رعايت آن براى كسانى كه به ظاهر خود اهميت ميدهند يكى از مهمترين بخش هاى پوشش ميباشد.

امروز در اين قسمت از سبك زندگى قصد داريم با هم سفري به دنياى رنگ ها داشته باشيم و با هم با رنگ هاى مختلف آشنا شويم وتوانايى ست پذيرى هر رنگ را با رنگ هاى ديگر بررسى ميكنيم.

رنگ قرمز را با چه رنگي ست كنيم؟

بگذاريد در همين ابتداى كار تكليف رنگ قرمز را مشخص كنيم.بهترين تركيب براى رنگ قرمز رنگ مشكى ميباشد.اما به طور كلى رنگقرمز توانايى ست شدن با رنگ هاى زرد ،آبى و سفيد را هم دارد.

اگر به دنبال يك تركيب و ست جالب و خاص ميگرديد،ما به شما پيشنهاد ميكنيم تا رنگ قرمز را با رنگ هاى خنثى مثل كرم،طوسى،آبى وسبز روشن امتحان كنيد.

رنگ سبز را با چه رنگى ست كنيم؟

جداى از تركيب سبز و ليمويى كه مثل دو دوست جدا نشدنى هستند،شما ميتوانيد رنگ سبز را با رنگ هاى خردلى،طوسى و مشكى نيزست كنيد.

رنگ سبز و بلوطى نيز ست فوق العاده اى به وجود مي آورند و حس طبيعي تري را به استايل شما القا ميكند.

شما حتى ميتوانيد رنگ سبز پررنگ را با نارنجى و قهوه اى نيز ست كنيد.

رنگ بنفش را با چه رنگى ست كنيم؟

رنگ بنفش را ميتوان رنگ شادى و شادابى ناميد.اگر خسته و ناراحت هستيد تركيب زرد و بفنش ميتواند يه ست جالب و خاص و شادابرا براى شما به هم بزند.

رنگ بنفش رنگى خاص در ست پذيرى رنگ هاست.شما ميتوانيد رنگ بنفش را با طيف هاى رنگى خود رنگ بنفش مثل صورتى و ياسى نيزست كنيد.

رنگ نارنجى را با چه رنگى ست كنيم؟

رنگ نارنجى را ميتوان رنگ جوانى ناميد.شما ميتوانيد رنگ نارنجى را با رنگ هاى ارغوانى و بنفش و مشكى ست كنيم.

همچنين رنگ نارنجى همخوانى عالى با انواع طيف سبز دارد و قابليت ست پذيرى خيلى خوبى دارد.

رنگ آبى را با چه رنگى ست كنيم؟

رنگ آبى را ميتوان هم به عنوان يك رنگ پر نشاط در نظر گرفت و حتى برخى طيف هاى رنگ آبى را نيز ميتوان براى استايل رسمى ومجلسى نيز با رنگ هاى سرمه اى ست كرد.

همچنين رنگ آبى كمرنگ با رنگ هاى زرشكى و بادمجانى و سفيد ميز ست ميشود.

رنگ سفيد را با چه رنگى ست كنيم؟

رنگ سفيد به خاطر اين كه رنگى خنثى است قابليت ست پذيرى با اكثر رنگ ها را دارد.شما ميتوانيد رنگ سفيد را قرمز ،مشكى ، كاربنى،جگرى و ليمويى ست كنيد.اما اگر به سبك هاى مينيماليستى علاقه داريد پيشنهاد ما به شما تركيب ست سفيد و سياه ميباشد.

رنگ قهوه اى را با چه رنگى ست كنيم؟

اگر بخواهيم بهترين تركيب را با رنگ قهوه اى مشخص كنيم بايد به سراغ رنگ كرم برويم.

همچنين شما ميتوانيد رنگ قهوه اى را با رنگ هاى پژ ،خردلى و مشكى نيز تركيب كنيد.

سخن پايانى:

اصل ست كردن رنگ ها بر پايه تركيب رنگ هاست،شما ميتوانيد انواع رنگ هاى سرد مثل آبى ،سبز ، بنفش ورا با انواع رنگ هاى گرممثل قرمز ،نارنجى ، زرد وست كنيد.

رنگ هاى سفيد و مشكى و خاكسترى قابليت ست پذيرى با همه ى رنگ ها را دارد و به راحتى ميتوانيد با هر رنگ لباسى ست كنيد.

پوشيدن لباس هايى فقط با يك رنگ استايل شما را خنثى و كسل كننده ميكند و روح را از استايل شما ميگيرد،سعى كنيد از تنها يك رنگبراى پوششتان استفاده نكنيد.و يا اگر ميخواهيد از يك رنگ لباس استفاده كنيد بهتر است از لباس هاى طرح دار براى ست كردن لباسهايتان استفاده كنيد.

1 دیدگاه در “چجورى لباس هايمان را ست كنيم؟

  1. بهناز گفت:

    عالی بود مطالب

نظرات بسته شده است.