ما که هستیم؟

ما یک وبسایت فروش آنلاین هستیم و از اهمیت امنیت اطلاعاتی که در اختیار ما می گذارید، آگاهی داریم. ما از این اطلاعات، طبق قوانین کشوری، برای درک بهتر بازار و رفتار مشتریان و خدمت رسانی بهتر به آن ها استفاده میکنیم. شما در اختیار گذاشتن اطلاعات شخصی خود، موافقت خود را با شرایط اعلام کرده اید. از این رو، برای شفافیت بیشتر ، درباره چگونگی جمع آوری، ذخیره و بهره برداری از اطلاعات شما توضیح میدهیم:

بانولیا مثل بسیاری از وبسایت ها از ابزار «کلوچک» (cookie) برای ثبت اطلاعات کاربران استفاده میکند. اگر مایل به حفظ اطلاعات خود در سایت ما نیستید میتوانید از گزینه های قبول یا رد «کلوچک» در مرورگر خود استفاده کنید. اما در صورت رد، برای استفاده از سایت با برخی محدودیت ها روبرو میشوید. خواهش ما این است که به بانولیا اعتماد کنید و با خیال آسود کلوچک را فعال کنید. پروتکل، سرور و لایه های امنیتی بانولیا در کنار روش های مناسب مدیریت داده ها، اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی های غیرقانونی جلوگیری میکند.

کلوچک چیست؟

در دنیای آتلاین، وبسایت ها برای دسترسی بهتر کاربران، بسته کوچکی از اطلاعات را برای مرورگر های اینترنتی میفرستند که به «کلوچک» (cookie) معروف است. معمولا از کلوچک های موقتی موسوم به «نشست» (session) برای حفظ اطلاعات ثبت شده سایت ها استفاده میشود. اگر یک فروشگاه آنلاین مانند بانولیا از کلوچک نشست استفاده نکند، سفارش های سبد خرید قبل از رسیدن به مرحله پرداخت ناپدید میشوند. علاوه بر این، بانولیا همانند وبسایت های مشابه، از نوع دیگری از کلوچک ها موسوم به «پایا» برای سپردن بازدید های متوالی به حافظه سایت، افزایش سرعت و ارتقای تجربه کاربر استفاده میکند.

ما داده های کلی را برای پیگیری وضعیت کاربران در سایتمان جمع آوری میکنیم. این داده ها شامل نوع سرورها، مرورگرها و الگوهای جستجو هستند؛ به هیچ وجه اطلاعات شخصی کاربران را در بر نمیگیرند و تنها در پیگیری محل زندگی کاربران به ما کمک میکنند. علاوه بر این، بانولیا از «قانون وب» (web beacon) برای شناسایی زمان دریافت ایمیل و خواندن آن توسط شما استفاده میکند.

قانون وب چیست؟

زنجیره کد کوتاه است که امکاناتی را برای ارائه یک تصویر گرافیکی بر تارنما یا یک نامه الکترونیکی، فراهم میکند. داده هایی که از این طریق گردآوری میشود، در بردارنده برخی اطلاعات مربوط به IP Address و اطلاعات دیگری نظیر نحوه پاسخ کاربران به ایمیل ها هستند. از قانون وب برای اهداف متنوعی نظیر شمارش و گزارش  بازدید از سایت، تبلیغات ویژه و دیگر موارد استفاده میشود.

اگر از برگه ورود ما بازدید نمایید، ما یک کوکی موقت برای برای مشخص نمودن اینکه آیا مرورگر شما کوکی قبول میکند را تنظیم میکنیم. این کوکی محتوای اطلاعات شخصی شما نیست و وقتی مرورگر شما بسته میشود از بین میرود.

شما مجبور به ثبت اطلاعات غیر ضروری خود نیستید، مگر اینکه بخواهید از برخی خدمات ما مانند رویدادها و پیشنهاد های ویژه استفاده کنید. در این صورت میتوانید اطلاعای نظیر شماره تلفن و ایمیل را به ما بدهید. از طرف دیگر شما میتوانید اطلاعات خود را ویرایش و تعیین کنید چه چیزهایی با ما و کاربران بانولیا به اشتراک بگذارید. اگر تاکنون  از بانولیا ایمیل دریافت میکردید و دیگر مایل به دریافت آن نیستید، میتوانید دستورالعمل عدم اشتراک را که پیوست هر ایمیل بانولیاست دنبال کنید یا تنظیمات خبررسانی را در پروفایل خود تغییر دهید.

خرید از بانولیا از یک کانال رمز گذاری شده آنلاین درون یک سرور امن و با کارت بانکی (شبکه شتاب) صورت میگیرد. اطلاعات پرداخت شما مستقیما توسط بانک عامل (سیستم شاپرک) و تحت نظارت کامل بانک مرکزی، پردازش میشود و به هبچ وجه در اختیر بانولیا قرار نمیگیرد.