متن پیش رو، یک توافق حقوقی لازم الاحرا میان وبسایت بانولیا به عنوان فروشنده آنلاین و شما به عنوان خریدار است و دو طرف باید به تک تک موارد آن پایبند باشند.

تعهدات خریدار:

  1. شما با ثبت نام و استفاده از خدمات وبسایت بانولیا، موافقت خود را با تمام قوانین سایت اعلام میکنید و حق هرگونه اقدام قانونی در این خصوص را پیشاپیش از خود سلب میکنید.
  2. باید از کلمات مناسب در ثبت نام، ایمیل زدن و ارسال نظرات استفاده کنید. در صورت مشاهده کلمات نامناسب، حساب کاربری و دسترسی شما به امکانات سایت قطع میکردد.
  3. به قوانین جمهوری اسلامی ایران احترام میگذارید و از نوشتن مسائل سیاسی در بخش نظرات، خودداری میکنید. در غیر این صورت دسترسی شما به امکانات سایت قطع میگردد.
  4. باید از اطلاعات حساب کاربری خود به طور کامل حفاظت کنید. مسئولیت تبادل هرگونه اطلاعات از طریق ایمیل کاربری (و رمز عبور) تماما بر عهده شماست.
  5. پیشاپیش میپذیرید در صورت افشای اطلاعات کاربری بر اثر قصور و یا ویروسی شدن راینه شخصی شما، مسئولیتی متوجه بانولیا نیست.
  6. باید فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و کامل تکمیل کنید، در صورت ثبت اطلاعات ناقص یا نادرست، سفار شما قابل پیگیری و تحویل نیست.
  7. باید برای هر نوع استفاده (دانلود، تکثیر، ارسال و انتشار) از تصاویر و متون وبسایت، جذ در موارد استفاده شخصی، خانگی و غیر تجاری، از بانولیا اجازه کتبی بگیرید.
  8. برای رفع تمامی دیون، صدمات، هزینه ها و شکایات حقوقی ناشی از استفاده نامناسب شما از وبسایت بانولیا، بلافاصله بعد از تقاضا، به بانولیا غرامت پرداخت میکنید.
  9. با مطالعه کامل بخش حریم شخصی، موافقت و رضایت خود را برای استفاده از اطلاعات شخصی خود بر پایه قوانین جمهوری اسلامی ایران اعلام میکنید.
  10. مسئولیت آگاه سازی هر فردی که با اینترنت شما به بانولیا دسترسی دارد، نسبت به شرایطو ضوابط وبسایت بر عهده شماست.
  11. وبسایت بانولیا الزامی به آگاه سازی شما از توقف محدود و نامحدود فعالیت خود -به واسطه تعمیرات و تغییرات- ندارد.
  12. در صورتی که برای معرفی بانولیا به دیگران، لینک سایت را برای آن ها میفرستید، به نحوی عمل میکنید که آسیبی به اعتبار بانولیا نرسد و از اسم آن سوءاستفاده نشود.
  13. نباید هیچگونه استفاده تجاری از بانولیا داشته باشید و به هر طریق، خود را وابسته به بانولیا معرفی کنید؛ در غیر این صورت بانولیا شما را مورد پیگرد قانونی قرار میدهد.
  14. بعد از دریافت سفارش، در صورت مغایرت رنگ آن با رنگ صفحه نمایش رایانه شما و تطابق آن با رنگ اصلی وبسایت، مسئولیتی متوجه بانولیا نیست.
  15. راهنمای خرید را مطالعه میکنید و از شرایط سفارش، تعویض، پس دادن و فرستادن اقلام آگاهی کامل کسب میکنید. در صورت عدم آگاهی، مسئولیتی متوجه بانولیا نیست.

تعهدات بانولیا:

  1. از حریم شخصی و اطلاعات کاربری شما به بهترین شکل و برترین شیوه های رمزگذاری حفاظت کند.
  2. از هیچ روشی برای دریافت اطلاعات از کودکان پشتیبانی نکند و کاربران زیر 18 سال را در شمار کاربران مجاز محسوب نمیکند.
  3. اگر در ارائه خدمات مورد نیاز خریدار که با تعهدات بانولیا همخوانی دارد کوتاهی گردد، مسئولیت آن را -در صورتی که قابل پیش بینی و کنترل باشد- میپذیرد.
  4. در ارائه اطلاعات و مشخصات اقلام به دقیق ترین شکل عمل میکند و در صورت خطا در ثبت قیمت، خطا را بررسی و امکان برگرداندن یا لغو سفارش را فراهم میکند.

درخواست مهم:

هرچند وقت یکبار ممکن است شرایط و ضواط بانولیا تغییر کند. به همین منظور میخواهیم در هر بار بازدید از سایت، این قسمت را دوباره مطالعه فرمایید.